ARCHIEFBEHEER DOOR MULTISCAN
“Multiscan verzorgt al jaren ons archiefbeheer, ze springen makkelijk in op voorkomende situaties om zo het gewenste resultaat te behalen.”
In organisaties heeft men vaak moeite met een goed archiefbeheer. Er wordt veel met dossiers gewerkt die volgens de wet voor enige tijd bewaard moeten worden. Zo’n archief groeit na verloop van tijd uit tot een ‘onoverzichtelijke’ verzameling documenten. Bovendien worden er eisen gesteld aan de juiste opslag van vertrouwelijke gegevens. Door uw archiefbeheer aan ons uit handen te geven weet u zeker dat uw gegevens op de juiste wijze worden beheerd in een veilige omgeving.
Multiscan beheert al meer dan 13 jaar de archieven van een groot aantal klanten. Ons archief voldoet aan alle wettelijke eisen en u kunt op elk moment uw documenten opvragen. Een keuze voor archiefbeheer door Multiscan is een keuze voor:
- Veilig archiefbeheer
- Makkelijk documenten opvragen
- Archief voldoet aan wettelijke eisen
- Bescherming van privacy
- Eigen transportdienst
Veilige archief opslag
Uw gegevens zijn in veilige handen in het archief van Multiscan. Schriftelijk hebben we vastgelegd welke medewerkers toegang hebben tot uw archief. Een bezoeker dient zich eerst te melden en identificeren bij de receptie en mag alleen het archief betreden onder begeleiding van een Multiscan medewerker. De kans op een inbraak wordt sterk verkleind door de afwezigheid van openslaande ramen en het pand is opgebouwd uit brandwerende materialen. Lees hier meer over onze archief opslag.
Erfgoed veilig opgeslagen
Documenten met historische en culturele waarde worden in ons geconditioneerd archief bewaard volgens de laatste eisen van de archiefwet. Uw archiefstukken worden niet blootgesteld aan direct zonlicht en de temperatuur wordt constant gehouden op 18°C met een luchtvochtigheid tussen de 50 tot 55%. De ruimte bevat geen materialen die stof kunnen vasthouden en bevindt zich niet op een plek waar er een grote risico is op calamiteiten.
Overzichtelijk archiefbeheer
Voor het beheren van uw archiefstukken maken wij gebruik van overzichtelijke stellingkasten. In ons archiefbeheer systeem hebben wij geregistreerd waar welke doos zich bevindt zodat wij snel uw gegevens kunnen terugvinden. Het archief wordt gebruikt als langdurige opslagplaats en als tijdelijke opslag tijdens of na het afronden van een digitaliseringproject.
Makkelijk opvragen
Heeft u een dossier nodig uit uw archief? Onze medewerkers zorgen ervoor dat u binnen 8 uur over het gevraagde document kan beschikken. De opgevraagde dossiers worden na opvraag gescand volgens de gestelde scaneisen. Heeft uw aanvraag spoed? Bij een spoedaanvraag ontvangt u het dossier binnen 4 uur digitaal retour. Mocht u liever het dossier op locatie hebben, dan brengen wij uw aanvraag binnen 8 uur naar u toe.
Archiefbeheer tegen scherpe prijzen
Door uw archiefbeheer aan ons uit te besteden kunnen u en uw medewerkers zich richten op hun primaire werkzaamheden. Multiscan is een veilig en vertrouwd adres om uw archief op te slaan. Bovendien maakt u veel ruimte vrij in uw bedrijfspand om te kunnen uitbreiden zonder dat u gedwongen wordt te verhuizen of een nieuw pand te betrekken.
Digitaliseren van archief
Wilt u vanuit uw kantoor de dossiers kunnen bekijken? Dan is het digitaliseren van uw archief een passende oplossing. Uw gegevens worden op beveiligde servers opgeslagen en door ons back-up systeem loopt u niet het risico dat ze verloren gaan. De gedigitaliseerde gegevens kunnen eenvoudig aan uw eigen database gekoppeld worden. Meer weten? Lees hier meer over archief digitaliseren.
Meer weten over het archiefbeheer van Multiscan?
In onze bedrijfsvideo stellen wij ons graag aan u voor.