CLIËNTENDOSSIERS DIGITALISEREN DOOR MULTISCAN

Wanneer u een beroep uitoefent waarin gewerkt wordt met cliëntendossiers, dan bent u verplicht om deze voor een wettelijk vastgestelde termijn te bewaren. Sommige dossiers hebben een minimale bewaartermijn, andere juist een maximum duur. Dit verschil kan ervoor zorgen dat het bewaren van de documenten onoverzichtelijk wordt of teveel fysieke opslagruimte inneemt. Door uw cliëntendossiers te laten digitaliseren door Multiscan geniet u van diverse voordelen.

Multiscan draagt het keurmerk ISO-27001, de standaard voor informatiebeveiliging

VOORKOM UREN LANG ZOEKEN DOOR CLIËNTENDOSSIERS

Het bewaren van cliëntendossiers doet u om cruciale informatie te bewaren voor later gebruik. Het analoog bewaren van documenten kost echter veel fysieke opslagruimte, terwijl het opvragen van de informatie hier niet gemakkelijker van wordt. Bij het digitaliseren van uw cliëntendossiers zorgen wij er met onder andere Optical Character Recognition voor dat de informatie bewerkbaar, vindbaar en doorzoekbaar wordt. De OCR-techniek herkent getypte tekst en zet dit om in doorzoekbare data. Uw bestanden nemen door deze werkwijze bovendien weinig opslagruimte in beslag.

GESCHIKT VOOR IEDER DOCUMENTMANAGEMENTSYSTEEM

De gedigitaliseerde dossiers kunnen in vrijwel elk documentmanagementsysteem worden ingevoerd. U kunt direct na het digitaliseren de cliëntendossiers weer inzien en bovendien zijn ze 24 uur per dag, 7 dagen per week op te vragen.

MEER INFORMATIE

Wilt u meer weten over de voordelen die het digitaliseren van cliëntendossiers u kan bieden? Neem contact op met onze specialisten, zij helpen u graag verder. Bel 0527 690 216, stuur een e-mail of vul direct het offerteformulier in. Aan de hand van uw informatie sturen we u een scherpe, vrijblijvende offerte.